ایران سکو

خرید دستکش کار عمده برای صنایع مختلف

مقدمه

دستکش های ایمنی کار بسته به فعالیت های هر شغل در صنایع مختلف در مدل های گوناگونی ساخته می شوند. خرید عمده این محصول بطور مستقیم از تولید کننده بسیار بصرفه و اقتصادی خواهد بود. شرکت ایران سکو، تولید کننده انواع دستکش های کارگری و ایمنی آمادگی عقد قرارداد با مشتریان را در تعداد بالا دارد. این شرکت با هدف حذف واسطه ها سعی دارد تا دستکش کار عمده را مستقیما از کارخانه با ارزان ترین قیمت به دست صنایع مختلف برساند تا کارگران با خیالی راحت به انجام فعالیت های خود مشغول باشند. کارفرمایان صنایع مختلف می توانند با ارتباط گرفتن با بخش فروش شرکت ایران سکو سفارش های عمده خود را ثبت کنند تا کالای مورد نظر در کمترین زمان برایشان ارسال شود.

اهمیت تهیه دستکش کارگری عمده توسط کارفرمایان

PPE که مخفف Personal Protective Equipment یا همان تجهیزات ایمنی فردی است، دسته ی وسیعی از تجهیزات ایمنی کار را همچون کلاه های ایمنی، طناب مهارهای سقوط، عینک ایمنی، لباس های دارای قابلیت دید بالا، کفش های ایمنی، و دستکش های محافظ شامل می شود. از آنجایی که دست مهمترین عضو بدن انسان در انجام فعالیت های کارگری می باشد، دستکش های محافظ یا همان دستکش کارگری از جمله مهمترین ابزارهای ایمنی در محیط کار است. در گذشته تعداد زیادی از کارگران در مشاغل مختلف دچار آسیب دیدگی از ناحیه دستان در حین کار می شدند. امروزه با توجه به فراهم بودن دستکش های متناسب با خطرات مشاغل مختلف، این آسیب ها تا حد زیادی کاهش یافته اما متاسفانه به صفر نرسیده است. دلیل این امر تعلل و کوتاهی کارفرمایان و عدم توجه کارگران به استفاده از این دستکش هاست.

کارفرمایان با جدی گرفتن این امر نه تنها باعث ایمن ساختن فضای کاری خود می شوند و اعتبار خود را نزد مراجع ذیربط بالا می برند بلکه زندگی یک شخص دیگر را نیز نجات می دهند. بسیاری از کارگران بواسطه آشنا نبودن با خطرات بالقوه کار خودشان بدون استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب شروع به فعالیت می کنند که این امر می تواند منجر به آسیب دیدگی یا در سطح شدید تر به مرگ بیانجامد.

خرید دستکش کار عمده برای صنایع مختلف

جهت دریافت مشاوره و خرید عمده دستکش کار با ارزانترین قیمت میتوانید با ما ارتباط بگیرید. 

کاربردهای دستکش کارگری

اگر هنوز هم به ضروری بودن استفاده از دستکش های کارگری در محیط کار پی نبردید، ادامه این مقاله را به دقت بخوانید.

اولین و مهمترین کاربرد استفاده از دستکش های کارگری جلوگیری از صدمات ناشی از فعالیت های شغلی است. دستکش های ایمنی برای محافظت از دست ها در برابر خطراتی همچون بریدگی، ساییدگی، سوختگی، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی و غیره طراحی شده اند. دستکش ها به عنوان حفاظ ایمن برای دستان در مقابل خطرات ناگزیر محیط های شغلی عمل می کنند.

کاربرد دوم استفاده از دستکش های کارگری تبعیت از قانون است. در بسیاری از صنایع، استفاده از دستکش ایمنی طبق قانون یا مقررات ایمنی محل کار الزامی است. اگر عمیق به این امر بنگریم متوجه می شویم که استفاده از این مقررات نه تنها به عدم جریمه و سایر مجازات ها کمک می کند بلکه در واقع از بروز حوادث ناگوار تا حد زیادی جلوگیری به عمل می آورد.

دیگر کاربرد دستکش های کارگری افزایش بهره وری است. پوشیدن دستکش ایمنی همچنین می تواند با کاهش خطر آسیب دست بهره وری را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. در حقیقت وقتی کارگر از لحاظ ذهنی آرام باشد و نگرانی بابت ایمنی دست های خود نداشته باشد، بهتر کار می کند و این مسئله در نهایت به سود کارفرمایان می باشد.

یکی از اصطلاحات رایج در دنیای تجهیزات ایمنی مخصوصا در کیفیت دستکش های کارگری “قدرت چنگش”  بالاست. قدرت چنگش در واقع به معنی چسبندگی بهبود یافته است. برخی از دستکش‌های ایمنی با الگو یا بافت خاصی طراحی شده‌اند که می‌تواند مهارت را بهبود بخشد و خطر افتادن ابزار یا تجهیزات را کاهش دهد. این امر می تواند به ویژه در صنایعی مانند ساخت و ساز و تولید بسیار مهم باشد.

انواع دستکش های کارگری در صنایع مختلف

همانطوری که در بخش های قبلی این مقاله گفته شد دستکش‌های کارگری نوعی دستکش ایمنی ست که برای استفاده در محیط‌های صنعتی به کار گرفته می شود. این دستکش‌ها با توجه به نوع کاربری و شرایط محیطی مختلف، انواع مختلفی دارند. به طور کلی، انواع دستکش‌های کارگری به شرح زیر هستند:

  1. دستکش‌های عمومی: همانطوری که از نام این دستکش پیداست از آنها برای استفاده های عمومی و کارهای روزمره یا فعالیت‌های کلی در خانه، باغ و… استفاده می شوند. معمولاً این دستکش‌ها از مواد نایلون، پلی‌استر، پنبه و لاتکس ساخته می‌شوند.
  2. دستکش‌های کار صنعتی: این دستکش‌ها برای محافظت و ایمنی دست ها در محیط‌های صنعتی، ساختمانی، خودروسازی و… طراحی شده‌اند. برخی از مهمترین انواع آنها شامل موارد زیر هستند:
    • دستکش‌های نایلونی: بسیار سبک و انعطاف‌پذیر هستند و برای محافظت در برابر خطرات عمومی مانند گرد و غبار، خراش‌ها و سایر مواد آلوده مورد استفاده قرار می‌گیرند.
    • دستکش‌های نیتریل: این دستکش‌ها مقاومت بالایی در برابر حلال ها، اسید ها، نفوذ آب و مواد شیمیایی و ساییدگی دارند، بنابراین برای انجام کارهای شیمیایی و دیگر کارهایی که در آن  دست تا حد زیادی دخیل است بسار مناسب هستند.
    • دستکش‌های لاتکس ضد برش: این دستکش ها بخاطر ویژگی های مناسبی همچون انعطاف پذیری، ضد ساییدگی، مقاومت در برابر برش و چنگش بالا یکی از محبوب ترین انواع دستکش های کارگری می باشند.
    • دستکش‌های چرمی: معمولاً برای محافظت در مقابل حرارت و در کارهای مرتبط با آتش‌نشانی، جوشکاری و کارهای سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  1. دستکش‌های کار پزشکی: دستکش‌های پزشکی معمولاً از لاتکس، نیتریل یا نایلون تهیه می‌شوند و در بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و مراکز پزشکی برای محافظت از کارکنان پزشکی و بیماران در برابر عفونت‌ها و آلودگی‌ها به کار می‌روند. این دستکش ها بسیار نازک و منعطف بوده و هیچ محدودیتی برای فرد در انجام فعالیت های پزشکی ایجاد نمی کند.

استفاده از دستکش کارگری متناسب با آن شغل بسیار اهمیت دارد و می‌تواند تأثیر زیادی بر ایمنی و بهداشت کارکنان و کارایی کارها داشته باشد.

دستکش کار تبلیغاتی، پیشنهادی جذاب برای کارفرمایان

در دنیای امروز صنایع و کسب و کارها درحال گسترش هستند که این امر موجب ایجاد یک جو رقابتی برای آنان می شود، کارفرمایان و مدیران صنایع مختلف به دنبال برندسازی و تبلیغ نام تجاری خود هستند تا بتوانند ازین طریق برند خود را در ذهن مردم حک کنند تا محصولات و یا خدمات خود را ارائه دهند. امروزه با پیش رو آمدن محصولات تبلیغاتی، اکثر صنایع به این شیوه تبلیغات روی آوردند. دستکش کار تبلیغاتی محصولی سفارشی می باشد که نام برند شما در پشت آن چاپ می شود. یکی دیگر از دلایل رایج برای خرید دستکش تبلیغاتی، هدیه دادن این محصول در نمایشگاه ها و گردهمایی ها به مشتریان بالقوه است.

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که استفاده از دستکش تبلیغاتی چه مزیتی میتواند برای شما داشته باشد؟ خب پاسخ شما را با یک مثال ساده می دهیم، فرض کنید شما به دنبال تعمیر یخچال فریزر منزل خود هستید، اولین نامی که به ذهن شما میرسد نام شرکتی می باشد که بر روی لباس یک تعمیرکار یخچال چاپ شده بود و یا هنگام نصب یخچال در منزل شما، کارگر با یک لباس مخصوص با چاپ برند شرکت خودشان مراجعه کرده بود. طبیعتاً این شیوه تبلیغ ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطب دارد.

ایمنی در حین کار یکی از مهمترین موارد برای تمامی صنایع می باشد، کارخانه تولیدی دستکش ایمنی ایران سکو این زمینه را برای کارفرمایان فراهم ساخته تا با یک هزینه جزئی، دستکش های کار تبلیغاتی خود را با ارزان ترین قیمت تهیه نمایند که هم ایمنی و رضایت کارگران خود را فراهم کنند و هم نام تجاری خودشان را در ذهن عموم قرار دهند. شما میتوانید با مراجعه به صفحه دستکش کار تبلیغاتی در سایت ایران سکو، به صورت رایگان مشاوره دریافت کرده و سفارش دستکش عمده تبلیغاتی خود را ثبت کنید.

نتیجه گیری

به طور خلاصه می توان گفت که استفاده از دستکش کارگری مناسب، دست‌ها را در برابر آسیب‌های مختلف محافظت می‌کند. بسته به نوع کاری که انجام می‌دهید، ممکن است با خطراتی مانند برش، خارش، ضربه، حرارت، مواد شیمیایی و… مواجه شوید. دستکش‌های کارگری به عنوان یک پوشش محافظ، کمک می‌کنند که این خطرات به دست‌ها نفوذ نکنند و آسیب جدی ایجاد نشود.

از میان مزایای بیشمار استفاده از دستکش های ایمنی کار می توان به جلوگیری از آسیب دیدگی های شغلی، افزایش کارایی و دقت، افزایش رضایت کارکنان و غیره یاد کرد. استفاده از این دستکش ها بسته به نوع دستکش، می‌تواند بر فرآیندهای کاری تأثیراتی مثبت داشته باشد. به عنوان مثال، دستکش‌های ضد لغزش می‌توانند کارکنان را در کارهایی که نیاز به دقت و پایداری بالا دارند، یاری کنند.

خرید دستکش کار عمده برای صنایع مختلف

 

از سویی دیگر استفاده از این دستکش ها موجب افزایش رضایت کارکنان می شود. کارکنانی که احساس می‌کنند ایمنی و بهداشت آنها مورد توجه است، با اطمینان بیشتری کار خواهند کرد و احتمال ایجاد صدمات و آسیب‌های حاد به دست‌ها کاهش می‌یابد.  ازین رو تهیه و خرید دستکش کار عمده توسط کارفرمایان امری بسیار ضروری است.

در نتیجه، انتخاب و استفاده از دستکش‌های کارگری مناسب با نوع شغل و نیازهای کارکنان امری بسیار حیاتی است که خطرات موجود در کار را کاهش می دهد. باید همواره به این موضوع توجه کرد که هنگام تهیه عمده دستکش کارگری، حتما از دستکش‌های معتبر و با کیفیت استفاده کرد تا اهداف ایمنی و بهداشت در محیط کار به خوبی رعایت شود.

شرکت ایران سکو به عنوان یکی از تولیدکننده های بزرگ دستکش های ایمنی کارگری، محصولاتی با کیفیت و مرغوب را تولید و به بازار عرضه می دارد. صاحبان صنایع می توانند درخواست خرید عمده دستکش کار خود را در سایت ما ثبت کرده و نسبت به خرید این دستکش ها اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *