ایران سکو
فروش عمده دستکش کار با ارزانترین قیمت

خرید دستکش کار عمده از تولید کننده

مجموعه ایران سکو در راستای حفظ سلامتی شما و کاهش حداکثری احتمال حوادث کاری، دستکش کار عمده و با کیفیت را به بازار عرضه داده و امکان خرید عمده ارزان را فراهم کرده است.

ما توانستیم با حذف واسطه ها و ایجاد بستری جهت برقراری ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و خریدار، ضمن تسهیل فرآیند خرید عمده دستکش کار، دستکش عمده را با کمترین قیمت به دست شما صنعت گران محترم برسانیم.

دستکش کار یکی از لوازم مصرفی کارخانه ها است که خرید دستکش کار برای کارکنان بصورت روزمره، چالش های مختلفی دارد. یکی از راه هایی که شما میتوانید به بهترین شکل اقدام به خرید عمده دستکش کار ارزان بکنید، حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم با تولید کننده است. در واقع در صنایعی که دستکش کار به صورت عمده مصرف میشود، خرید عمده دستکش ایمنی راهکاری هوشمندانه برای کاهش هزینه های خرید است.

شما با استفاده از این دستکش‌ها، می‌توانید دست‌های خود را از آسیب‌های جانبی نظیر بریدگی، خراش، سایش، سوختگی، ضربه و حساسیت‌ها و بیماری های پوستی محافظت کنید.

مشاوره و ثبت سفارش :

ایران سکو، عرضه کننده انواع دستکش های ایمنی

روال خرید دستکش کار عمده

آمار ها نشان میدهند بیش از 60% حوادث کار که منجر به آسیب دست ها می شود به دلیل عدم وجود دستکش کار مناسب بوده است. دست ها مهم ترین عضو در انجام هرگونه فعالیت محسوب میشود و همین موضوع باعث میشود دست ها در معرض خطرات متنوعی باشند. طراحی و تولید انواع دستکش کار عمده تحولی عظیم را در حوزه ایمنی کارکنان و کاهش خسارات ایجاد کرده است و با کاهش آسیب ها، شاهد گسترش و پیشرفت این صنعت بوده ایم.

در مشاغلی که خطر شغلی بالایی برای دستان کارکنان دارند، خرید دستکش کار عمده جزء الزامات کار است. از کارکنان میادین مختلف و پالایشگاه ها گرفته تا پرستاران و پزشکان در بیمارستان ها نیازمند انواع دستکش هستند.

 

ضرورت خرید دستکش کار

دستکش کار، یک وسیله محافظتی است که برای پوشاندن دست‌ها در هنگام انجام کارهای دستی و پروژه‌های مختلف استفاده می‌شود. این دستکش‌ها از جنس‌های مختلفی نظیر لاتکس، نیتریل، وینیل، پلی‌اورتان و نایلون ساخته می‌شوند و به صورت قابل دور انداختن یا با قابلیت استفاده مجدد عرضه می‌شوند.

کاربردهای دستکش کار در پروژه‌ها بسیار گسترده هستند. در زمینه صنایع دستی، دستکش کار برای حفظ تمیزی و ایمنی در هنگام کار با رنگ، رزین، چسب، مواد شیمیایی و شیشه بسیار مهم است. همچنین در صنعت ساختمانی، این دستکش‌ها به خصوص در فعالیت‌هایی نظیر بنایی، نجاری، باغبانی و نصب و اجرای سیستم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شما میتوانید با برقراری ارتباط با مشاوران ما ، ضمن بهره مندی از مشاوره رایگان، اقدام به خرید عمده دستکش کار ارزان نمایید. ذکر این نکته حائز اهمیت است که با توجه به گستره محصولات ما، شما در خرید عمده دستکش کار دچار چالش نخواهید شد و می توانید براحتی دستکش ایمنی مناسب حرفه خود را برگزیده و تحویل بگیرید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید عمده با ما تماس بگیرید.

مشاوره و ثبت سفارش

ثبت اطلاعات جهت تماس کارشناسان با شما:

مشتریان ما :