ایران سکو

قیمت عمده دستکش کارگری باکیفیت و مرغوب

مقدمه

شرکت ایران سکو با سالها تجربه در زمینه تولید انواع دستکش کارگری با کیفیت و مرغوب در تلاش است تا این محصولات را با قیمت عمده رقابتی و به صورت مستقیم و بدون واسطه به مصرف کنندگان و توزیع کنندگان ارائه دهد. قیمت عمده دستکش کار در ایران سکو غیر قابل چشم پوشی است . این دستکش ها دارای استانداردهای مختلفی بوده و بخوبی از دستان کارگر در حین انجام فعالیت های صنعتی، ساختمانی، کشاورزی، جوشکاری، خدماتی و… محافظت می کند. دستکش های کارگری باید از ویژگی های خاصی برخوردار باشند تا بتواند ایمنی دستان کارگر را بخوبی تامین نماید و از طرفی دیگر هنگام فعالیت کارگر راحتی در انجام کارها را فراهم آورد. در این مقاله به بررسی کامل دستکش کارگری با کیفیت و مرغوب می پردازیم و عوامل مهم در تعیین قیمت عمده دستکش کار را مورد ارزیابی قرار می دهیم.

دستکش کارگری باکیفیت

دستکش های کارگری به دستکش های ایمنی و محافظی گفته می شود که توسط کارگران در هنگام فعالیت های شغلی برای حفاظت از دستان مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که این دستکش ها با حفظ ایمنی و سلامت انسان در ارتباط است باید از مواد با کیفیت و استانداردهای بالا ساخته شود که یکی از مهمترین ویژگی های آن قابلیت مقاومت در برابر خطرات و سختی های کار صنعتی می باشد. در ادامه برخی از مهمترین ویژگی های دستکش کارگری باکیفیت را بررسی می کنیم.

از جمله مهمترین ویژگی برای این محصول جنس روکش مقاوم آن است. دستکش کارگری با کیفیت از جنس مواد مقاومی ساخته می‌شود که قابلیت مقاومت در برابر خطراتی مانند برش، سوراخ شدن، سایش و مواد شیمیایی را داراست. جنس‌های معمول برای ساخت دستکش های کارگری باکیفیت شامل چرم طبیعی یا صنعتی، نایلون، لاتکس، نیتریل، وینیل، نئوپرن و پلی‌اورتان می‌شوند.

قیمت عمده دستکش کارگری

  شما میتوانید نکات مهم هنگام خرید تجهیزات ایمنی را در مجله ایران سکو مطالعه کنید.

یکی دیگر از ویژگی های مهم در کیفیت این محصول دوام و مقاومت آن است. دستکش کارگری با کیفیت باید دارای دوام و مقاومت مناسب باشد تا بتواند در برابر استفاده‌های مکرر، سخت و طولانی مدت استقامت نشان دهد. ضربه‌گیرها، تقویت‌کننده‌ها، مواد استفاده شده و طراحی‌های خاص می‌توانند به دوام و مقاومت دستکش کمک کنند.

قابلیت چنگش بالا نیز در این گونه دستکش های با کیفیت بسیار ضروری است. چنگش بالا قابلیت گرفتن و نگه‌داشتن اجسام را بهبود می بخشد. در شغل هایی که فرد نیاز به کارکردن با اجسام ظریفی همچون میخ، پیچ و مهره و غیره را دارد قابلیت چنگش بالای دستکش تا حد زیادی به او در انجام کارها کمک می کند. این امر می‌تواند به وسیله جنس و نوع روکش داخلی و خارجی دستکش، پوشش‌های ضد لغزش و استفاده از مواد چسبنده مناسب انجام شود. همه­ی این موارد و ویژگی های ذکر شده اعم از نوع بافت و نوع مواد استفاده شده در دستکش میتواند روی قیمت دستکش کار تاثیر گذار باشد.

استانداردهای بین المللی دستکش کار باکیفیت

با توجه به اینکه نوع کاربرد و نیازهای شغلی هر کارگر ممکن است متفاوت باشد، دستکش کار با کیفیت برای هر فرد ممکن است متفاوت باشد. مهم است که به نیازها و استانداردهای ایمنی مربوط به حوزه کاری خود توجه کنید و دستکشی که می‌تواند بهترین حمایت و ایمنی را برای دستان شما فراهم کند، انتخاب کنید.

به صورت کلی یکی از مؤلفه های مهم در تشخیص دستکش کارگری باکیفیت دارا بودن استانداردها و گواهی‌نامه‌های بین المللی است. این گواهینامه ها به شما کمک می کند تا هنگام خرید این محصول کیفیت مورد نظر خود را بیابید و با توجه به کاربرد دستکش آن را در جای درست استفاده کنید. به عنوان مثال، گواهی‌نامه‌هایی مانند ISO, EN, ANSI, CE نشان دهنده استانداردهای مختلف در کیفیت و ایمنی دستکش هستند. لازم به ذکر است که در مورد هرکدام از این استانداردها در مقاله ای جدا به تفصیل بحث خواهیم کرد.

عوامل مهم در تعیین قیمت عمده دستکش کار

دستکش های کار با قیمت های مختلفی به بازار عرضه می شوند. دلیل این تفاوت قیمت، تنوع بالای این محصول می باشد. دستکش های ایمنی کار با توجه به نوع فعالیت کارگر از انواع مختلفی برخوردارند که هر کدام از آنها با مواد اولیه خاصی ساخته می شود. بنابراین می توان گفت قیمت دستکش کار بسته به مجموعه ای از عوامل متغیر است. در زیر برخی از اصلی‌ترین عواملی که می‌توانند قیمت دستکش‌های کارگری را تحت تأثیر قرار دهند، نام برده و توضیح می دهیم:

  1. جنس و کیفیت: جنس و کیفیت مواد استفاده شده در ساخت دستکش‌های کارگری از اهمیت بالایی برخوردار است. دستکش‌های ساخته شده از مواد با کیفیت و مقاوم، معمولاً قیمت بالاتری دارند. علاوه بر نخ طبیعی یا مصنوعی که در بافت بعضی از انواع دستکش های کار استفاده می شود، دیگر مواد اولیه رایج در ساخت این محصول شامل چرم، لاتکس، نیتریل، وینیل، نایلون، نئوپرن و پلی‌اورتان می‌باشند.
  2. تکنولوژی ساخت: استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته در ساخت دستکش‌های کارگری، هزینه‌های تولید را افزایش می‌دهد و در نتیجه به قیمت نهایی دستکش نیز اضافه می‌شود. به طور معمول، دستکش‌هایی که از تکنولوژی‌های پیشرفته‌تری مانند محافظهای ضربه‌گیر، ضد اسید و ضد آب بودن برخوردارند، گران‌تر هستند.
  3. اندازه و طرح: اندازه و طرح دستکش نیز می‌تواند قیمت را تحت تأثیر قرار دهد. برخی از دستکش‌های خاص با اندازه‌ها و طرح‌های سفارشی توسط برندها طراحی می‌شوند و در نتیجه قیمت بالاتری دارند.
  4. نوع استفاده: قیمت دستکش کارگری تا حد زیادی بستگی به نوع کاربرد آن دارد. برای مثال، دستکش‌های مقاوم در برابر آتش، مقاوم در برابر اسید یا دیگر مواد شیمیایی خاص ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند.

مهم است به این نکته توجه کنید که هر یک از این عوامل به طور جداگانه یا به صورت ترکیبی می‌توانند بر قیمت دستکش کارگری تأثیر بگذارند. بنابراین، در انتخاب دستکش کارگری، علاوه بر قیمت، به دیگر ویژگی‌های آن نیز توجه کنید تا از انتخاب بهتری برای نیازهای خود برخوردار شوید.

قیمت عمده دستکش کارگری

نتیجه گیری

همانگونه که قبلا هم گفته شد قیمت عمده دستکش کار مرغوب بسته به عوامل مختلف متغیر است. علاوه بر موارد یادشده در قسمت قبل میزان سفارش مشتری هم در تعیین قیمت نهایی دستکش موثر است. برای خرید عمده دستکش کار مرغوب با قیمت مناسب شما می توانید مستقیما با شرکت ایران سکو که یکی از تولید کنندگان دستکش ایمنی کار می باشد تماس حاصل نمایید و یا از طریق آنلاین شاپ ایران سکو ، خریدی آسان را تجربه کنید. ایران سکو در تلاش است که این محصولات را مستقیما و بدون هیچ واسطه ای در اختیار شما مصرف کنندگان قرار دهد تا خرید شما بصرفه تر و در راه رشد اقتصاد باشد.

دقت کنید تا با تامین کنندگان معتبر و مطمئن همکاری کنید و حتما قیمت‌های موجود در بازار را مقایسه نمایید. همچنین، ارزیابی و مقایسه ویژگی‌ها و کیفیت دستکش‌ها نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا از هماهنگی بین کیفیت و قیمت مناسب برخوردار شوید. شرکت ایران سکو به عنوان تولید کننده انواع دستکش های کار مرغوب آماده است تا با ارائه محصولات خود با قیمت عمده بسیار مناسب به حفظ ایمنی هر چه بیشتر کارگران کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *